Laga iPhone i Solna Centrum

reparera iPhone i Solna Centrum

Att ha en helt ny iPhone 6 i backfickan är ingen smart idé. Idag när jag böjde mig fram vid något tillfälle så har min telefon böjt sig och skärmen har blivit helt blå/svart. Då jag letat runt lite på nätet så har jag förstått att det är LCD skärmen jag måste laga.

Tidigare idag var jag ute och plockade svamp med min fru. Efter några timmars plockande tänkte jag inte alls på att jag hade min mobil i bröstfickan. När jag böjde mig fram för att plocka upp ett par kantareller så gled självklart min iPhone 5s ur bröstfickan och ner i en liten pöl. Pölen var tillräckligt djup för att täcka hela min mobil så nu är den vattenskadad.

Lyckats få min iPhone 6 helt kortsluten. Jag var ute på jakt med mina kollegor och vi sköt en älg. Älgen hamnade i ett träsk och jag skulle med mina kollegor gå ner och dra upp den. Mitt i all hets glömde jag att jag hade min mobil i fickan och självklart blev den vattenskadad. Nu är telefonen helt svart och vägrar gå igång. Går det att laga vattenskadade iPhone 6 i Göteborg?

Laga mobiltelefon i Solna Centrum

Leave a comment